Salam Perkenalan & Penghargaan

Assalamualaikum, di sini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada En. Harris Fadzilah kerana telah banyak menolong dan membimbing saya tentang cara-cara membuat blog. Jutaan terima kasih juga saya ucapkan kepada pihak SKMM & DIGI kerana telah menganjurkan sebuah pertandingan membuat blog. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan serta ibubapa yang turut memberi dorongan kepada saya, TERIMA KASIH SEMUA...!!!

Wednesday, March 17, 2010

Harga-Harga Piring Hitam

Bagi harga sekeping piring hitam pula adakalanya kita perlu melihat piring hitam yang original seperti penyanyi-penyanyi terkenal pada tahun 1970-1980-an iaitu Rosemaria 'Jika Kau pergi' (RM150), Rafeah Buang 'Hanya Kau Dan Aku' (RM150), Flybaits 'Kenangan Lalu' (RM90), DJ Dave 'Usah Lagi Bersedih' (RM150) & ramai lagi.

Ori Lp piring hitam Rosemaria 1980

Ori lp piring hitam DJ Dave 1979




No comments:

Post a Comment