Salam Perkenalan & Penghargaan

Assalamualaikum, di sini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada En. Harris Fadzilah kerana telah banyak menolong dan membimbing saya tentang cara-cara membuat blog. Jutaan terima kasih juga saya ucapkan kepada pihak SKMM & DIGI kerana telah menganjurkan sebuah pertandingan membuat blog. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan serta ibubapa yang turut memberi dorongan kepada saya, TERIMA KASIH SEMUA...!!!

Tuesday, March 16, 2010

Apakah Piring Hitam?

Piring hitam merupakan satu alat muzik yang amat terkenal pada zaman dahulu.hal ini kerana piring hitam sering dimainkan oleh masyarakat-masyarakat pada tahun 1960-an di Malaysia.
Selain itu , piring hitam juga adalah satu barangan antik pada abad ke-21 ini kerana pada zaman ini piring hitam jarang ditemui atau disimpan oleh sesiapa.

Antara koleksi saya yang disimpan sehingga sekarang

Pemain piring hitam yang masih boleh digunakan sehingga sekarang













1 comment:

  1. saya ad piring hitam..berminat?
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.540893755940886.123429.100000607983880&type=1&l=8864bf2ae7

    ReplyDelete